DARMOWA DOSTAWA OD 150zł
<
>
Koszyk (0)
Brak produktów w koszyku.
WRÓĆ DO ZAKUPÓW

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy działający za pośrednictwem strony trankilo.pl jest własnością Agaty Bruździńskiej zwaną dalej „Sprzedawcą” działającej na podstawie działalności nierejestrowanej.

           Adres siedziby:

           Kozia 7/32

           43-300 Bielsko-Biała 

  1. Niniejszy regulamin reguluje świadczenie usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego Trankilo zwanym dalej „Sklepem” .
  2. Przed złożeniem zamówienia w Sklepie, zachęcamy do zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności Sklepu. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z zapoznaniem się Klienta z Regulaminem Sklepu i akceptacją jego postanowień.
  3. W celu skontaktowania się ze Sklepem należy użyć adresu trankilo.biuro@gmail.com

 

WYMAGANIA TECHNICZNE 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową 
  2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. Włączona obsługa plików cookies.

 

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienie zostaje złożone przez kupującego w formie elektronicznej i stanowi o zawarciu umowy sprzedaży towaru umieszczonego w Sklepie Internetowym za określoną tam cenę.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową 
  3. Wszystkie podane w Sklepie ceny są cenami brutto.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia w wypadku, gdy dane podane przez Klienta są nieprawidłowe lub gdy dane podane przez Klienta w formularzu zamówienia są niepełne (brak imienia, nazwiska, adresu doręczenia, adresu e-mail lub numeru telefonu).
  5. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail. Z tą chwilą następuje zawarcie umowy sprzedaży.
  6. W przypadku płatności przelewem natychmiastowym lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  7. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zbyt długiego oczekiwania na potwierdzenie lub opłacenie.
  8. Termin wysyłki zamówienia liczony jest w dniach roboczych.
  9. Informacja o dostępności towaru jest wyświetlana przy każdym produkcie.
  10. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania).

PROCEDURA REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Po wybraniu produktu, należy kliknąć ikonę "do koszyka".
  2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
  3. Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka klikając "kontynuuj zakupy". Natomiast w przypadku chęci zakończenia procedury zakupów należy wybrać kraj oraz adresj wysyłki, sposób dostawy oraz sposób płatności (w przypadku chęci dokonania płatności przez "przelew natychmiastowy" należy również wybrać bank), wprowadzić ewentualny kod rabatowy i kliknąć ikonę "zamawiam".
  4. Po kliknięciu przycisku "zamawiam" Klient może zalogować się na konto, które wcześniej założył, zarejestrować się w Sklepie lub dokonać zakupów bez rejestracji klikając "złóż zamówienie".
  5. W następnym kroku należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego produktu i ewentualne uwagi, zaakceptować Regulamin Sklepu, a następnie kliknąć "podsumowanie".
  6. Jeżeli Klient chce otrzymać Fakturę VAT, powinien podać dane firmy (nazwa, NIP i adres)
  7. W przypadku wybrania płatności "za pobraniem", należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonę "potwierdzam zakup".
  8. W przypadku wybrania płatności "przelew tradycyjny", należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonę "potwierdzam zakup" oraz wykonać przelew na określoną w zamówieniu kwotę na numer konta podany w podsumowaniu lub e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Numer konta można znaleźć również w Regulaminie Sklepu.
  9. W przypadku wybrania płatnośći ‘przelew BLIK na telefon”, należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonę „potwierdzam zakup” oraz wykonać przelew na określoną w zamówieniu kwotę na numer telefonu podany w podsumowaniu lub e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Numer telefonu, na który należy wykonać przelew można znależć również w Regulaminie Sklepu
  10. Na podany przez Klienta adres mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia od Klienta. W treści wiadomości e-mail Kupujący otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
  11. Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez kliknięcie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie Sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.

SPOSOBY PŁATNOŚCI 

  1. Za pobraniem (zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki, jest to jedyny sposób opłacenia przesyłki z dołu)
  2. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  3. Płatności elektroniczne, których operatorem jest Autopay S.A.  

 

Dane do przelewu na konto:

Agata Bruździńska

Kozia 7/32

43-300 Bielsko-Biała

Nr konta: 10 1240 4113 1111 0010 4740 7269 Bank Pekao

W TYTULE PRZELEWU KONIECZNIE NALEŻY PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA - pozwoli to przypisać przelew do konkretnego zakupu.

 

WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW 

  1. Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu wybraną Firmą Kurierską (DPD, InPost Paczkomaty InPost itp.). Szczegółowe informacje dotyczące czasu i kosztu poszczególnych form dostawy można znaleźć w zakładce "Czas i koszty dostawy". 
  2. Kupujący powinien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona podczas transportu.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłek przez Firmy Kurierskie. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  4. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego od daty jego opłacenia (lub w przypadku zamówień za pobraniem, od daty jego złożenia).
  5. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysyłany jest do klienta nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. Zostanie dostarczony w przeciągu 1-5 dni roboczych. 
  6. Zamówienie większej ilości towaru może wiązać się z dłuższym czasem oczekiwania. Maksymalny czas oczekiwania to 14 dni roboczych.
  7. Klient zostanie poinformowany drogą mailową o ewentualnych opóźnieniach.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Kupujący - konsument, który zawarł umowę sprzedaży ze Sklepem Internetowym, może od niej odstąpić bez podania przyczyny zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), składając stosowne oświadczenie mailem na adres trankilo.biuro@gmail.com w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia w posiadanie zakupionego towaru.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno w szczególności zawierać numer zamówienia, datę jego złożenia, datę odbioru towaru, nazwę zwracanego towaru, wskazanie formy zwrotu uiszczonej ceny - zwrot gotówki (tylko i wyłącznie w przypadku odstąpienia od umowy - zwrotu nowego, nieposiadającego jakichkolwiek śladów użytkowania, towaru) lub wymiana towaru na inny z oferty marki Trankilo. Jeżeli konsument decyduje się na zwrot gotówki, w oświadczeniu powinien zawrzeć także dane oraz numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze.

 

Przykładowe oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które należy skopiować, uzupełnić i przesłać mailem na adres trankilo.biuro@gmail.com:

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy zawartej na odległość ze sklepem Trankilo z dnia (data złożenia zamówienia):

 

Numer zamówienia:

Data odbioru towaru:

Nazwa zwracanego towaru:

Imię. naziwsko i numer konta:

 

  • W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt (nowy, w idealnym stanie, nieposiadający jakichkolwiek śladów użytkowania, ze wszystkimi metkami) Sprzedawcy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. 
  • Zwrot powinien nastąpić na koszt kupującego. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane przez Sklep Internetowy.
  • Zwracany towar wraz z dowodem zakupu należy przesłać za pomocą paczkomatów InPost wykorzystując poniższe dane:

 

JSN01M

TRANKILO BIURO

784-442-442

trankilo.biuro@gmail.com

 

 

  • Jeżeli zwracany produkt jest w stanie niezmienionym i nie posiada jakichkolwiek śladów użytkowania, Sklep zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do momentu otrzymania zwracanych produktów. 
  • W przypadku zwrotu części produktów z zamówienia koszty dostawy nie są zwracane.

 

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Czas trwania rękojmi to 2 lata od daty zakupu.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres Sklepu.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w nieniejszym Regulaminie w sekcji dotyczącej zwrotów
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

 

POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Jeżeli Sklep Internetowy nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony przez kupującego towar nie jest dostępny - powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie czternastu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  2. W wypadku gdy Sklep Internetowy nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez kupującego - może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę, informując zarazem konsumenta o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sklepu Internetowego.
  3. Sklep Internetowy nie bierze odpowiedzialności za alergię oraz skutki uboczne powstałe w wyniku kontaktu z wymienionymi składnikami wynikającymi z niewłaściwym użytkowaniem produktów

 

ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorami danych osobowych klientów korzystających ze Sklepu jest Agata Bruździńska
  2. Kupujący - osoba fizyczna w chwili składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez sklep Internetowy w celu realizacji zamówienia. Dane te są przetwarzane zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).
  3. Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży.

 

POSTANOWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

  1. Wszystkie Produkty w Sklepie są wykonane ręcznie, fabrycznie nowe.
  2. Zdjęcia Produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu co nie ma wpływu na ich funkcjonalność i parametry użytkowe.
  3. Zdjęcia i opisy Produktów zawarte na stronie Trankilo są Agaty Bruździńskiej, a więc zabronione jest ich kopiowanie i rozpowszechnianie.
  4. Domena internetowa sklepu, jego logo, nazwa i Regulamin stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep Internetowy ma prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dniu umieszczenia zmienionego Regulaminu na witrynie Trankilo.
  2. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
  3. Polityka prywatności uregulowana została w odrębnym dokumencie zamieszczonym w witrynie Sklepu Internetowego, w zakładce "Polityka Prywatności".
  4. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego.

 

Operatorem płatności online jest Autopay S.A.

 

Blik banki 300x203 a bank

Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję